Към съдържанието


Снимка

Ремонт на нагревател на задно стъкло


  • Моля, влезте за да отговорите
5 отговора на тази тема

#1 Sandanski

Sandanski

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 876 Мнения:
  • МПС:Нисан

Публикувано 26 ноември 2019 - 09:41

Някой да знае как могат да се възстановят прекъснатите реотанчета?Миналата седмица,поради липсата на достатъчно МПС та,и многото мераклии за лов,се наложи да кача един в багажника на джипката,та при подмятането си при преминаване през по-големи дупки,тоя пасжер е прекъснал седем от единадесетте реотанчета.Гледах разни клипчета,ама предпочитам информация от някой,който е минал по този път.

#2 rikitikitavi

rikitikitavi

    Ловец

  • Златно Перо
  • PipPipPipPipPip
  • 544 Мнения:
  • Име:николай
  • Оръжие:toz 34 12х70, tula 16х70, super nova 12x89,bergara 308w
  • Куче:засега само в мечти
  • МПС:галоперченце
  • ГрадВарна

Публикувано 26 ноември 2019 - 10:34

Има специално лепило за възстановяване на нагревател. Правиш пътечки с него където липсват.
  • Sandanski харесва това

#3 Иванов

Иванов

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 91 Мнения:
  • Име:Милен

Публикувано 26 ноември 2019 - 05:58

Има специално лепило за възстановяване на нагревател. Правиш пътечки с него където липсват.

Да точно така , електро проводим лак.

#4 damian1

damian1

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 3863 Мнения:
  • Име:damian
  • Оръжие:ЧЗ 9х19,Иж 12 кал.,Иж 16 кал. Браунинг 16 кал.,Бенели 9,3х62 ,Щаер ССГ-04 , 300WM
  • Куче:ягдтериер
  • МПС:УАЗ 452
  • ГрадСофия

Публикувано 26 ноември 2019 - 08:14

Някой да знае как могат да се възстановят прекъснатите реотанчета?Миналата седмица,поради липсата на достатъчно МПС та,и многото мераклии за лов,се наложи да кача един в багажника на джипката,та при подмятането си при преминаване през по-големи дупки,тоя пасжер е прекъснал седем от единадесетте реотанчета.Гледах разни клипчета,ама предпочитам информация от някой,който е минал по този път.

Ако имаш каско - строши стъклото :) . Чиста работа  :) .

:256605:


  • vlado angelov, Amateur и saint харесват това

#5 lov

lov

    Златен Потребител

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1083 Мнения:
  • Оръжие:кривак
  • Куче:гонче
  • МПС:2х2 кракомобил
  • Гради аз не знам

Публикувано 27 ноември 2019 - 10:54

 Дириш сребърно токопроводящо лепило. Повтарям със сребро а не с графит. Не се нахвърляй на разни скъпотии въпреки многото приказки по форумите. Нормалната цена за качествено лепило е максимум 15 кинта за 3гр. опаковка.  И всичко опира най вече до предварителната подготовка. Идеално обезмасляване и почистване на мястото на залепване. Повечето разредители продавани за бояджийски нужди са с техническа чистота и съдържат известно количество разни масла така че внимателно там. За накрая за да се сигурен чист спирт от аптеката.

 Като за начало с макетен нож внимателно остъргваш покритието на здравата част от пистичките.  От горе на тях е сложен лак и той трябва да се махне на около 3-4 милиметра от двете срещуположни страни. Облепваш с тиксо точно по размера на пистата и внимателно нанасяш лепилото. Не бързай да трупаш много на веднъж добре става на 2-3 слоя. Като всеки следващ се нанася малко преди да е стегна предния. Правиш си контрола някъде по тиксото една малка капчица.

 Може да се нанася на място но най добре в топло помещение и джама да е хоризонтален. Тогава можеш и да минеш с еднократно нанасяне. А още по добре става като  сложиш някакъв отоплителен уред от долу да го сгрее леко. така среброто се утаява от към контактите и електрическата връзка е по добра. И съпротивлението минимално.

 Преди отлепянето на тиксото внимателно със скалпелче подрежи края. И за тестовете изчакай поне 2 денонощия за да може напълно са се втвърди лепилото.


  • Todir, Любомир Василев, gogich и 2 други харесват това

#6 Sandanski

Sandanski

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 876 Мнения:
  • МПС:Нисан

Публикувано 27 ноември 2019 - 01:48

Дириш сребърно токопроводящо лепило. Повтарям със сребро а не с графит. Не се нахвърляй на разни скъпотии въпреки многото приказки по форумите. Нормалната цена за качествено лепило е максимум 15 кинта за 3гр. опаковка. И всичко опира най вече до предварителната подготовка. Идеално обезмасляване и почистване на мястото на залепване. Повечето разредители продавани за бояджийски нужди са с техническа чистота и съдържат известно количество разни масла така че внимателно там. За накрая за да се сигурен чист спирт от аптеката.
Като за начало с макетен нож внимателно остъргваш покритието на здравата част от пистичките. От горе на тях е сложен лак и той трябва да се махне на около 3-4 милиметра от двете срещуположни страни. Облепваш с тиксо точно по размера на пистата и внимателно нанасяш лепилото. Не бързай да трупаш много на веднъж добре става на 2-3 слоя. Като всеки следващ се нанася малко преди да е стегна предния. Правиш си контрола някъде по тиксото една малка капчица.
Може да се нанася на място но най добре в топло помещение и джама да е хоризонтален. Тогава можеш и да минеш с еднократно нанасяне. А още по добре става като сложиш някакъв отоплителен уред от долу да го сгрее леко. така среброто се утаява от към контактите и електрическата връзка е по добра. И съпротивлението минимално.
Преди отлепянето на тиксото внимателно със скалпелче подрежи края. И за тестовете изчакай поне 2 денонощия за да може напълно са се втвърди лепилото.

Баш такова ми даде един приятел,който се занимава с ремонт на разни електроники.Останалото направих баш както си го описал по-горе,ама какви майни и чудеса бяха....хич не са за мен тия пипкавите неща:):)И накрая таман задобрях и се успокоих,то пък взеха,че се свършиха прекъснатите реотанчета:)Сега съхнат,ама ако след теста някоя пак не работи,или пък заработи ама за кратко,еваам го у подгрева!:):)Втори път,няма си късам нервите:)

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Sandanski: 27 ноември 2019 - 01:49





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Change Theme!