Към съдържанието


Снимка

Оптични Мерници - Гаранционна поддръжка.


  • Моля, влезте за да отговорите
165 отговора на тази тема

#161 lovecbg

lovecbg

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1214 Мнения:
  • Име:Йордан
  • ГрадСофия

Публикувано 25 февруари 2019 - 03:51

Днес ми се обадиха от сервиза на "ПРОФАЙЛД" - вносителя на "Никон" за България.

Не са изпращали прицела в сервиз въобще!

Поискаха да им обясня какъв е проблема понеже те не успяли да го открият :D ;). За пореден път им обясних а и това няма как да се пропусне. Изпратих им снимките, които  качих в форума тука /добре че се сетих да го снимам/.

Та така, да видим какво ще стане!

Днес прицела беше сменен с чисто нов!


  • ДБД, Todir, LyudmilLov и 3 други харесват това

#162 LyudmilLov

LyudmilLov

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1257 Мнения:

Публикувано 25 февруари 2019 - 07:44

Днес прицела беше сменен с чисто нов!

 

Да те радва дъ....ълго Данчо!



#163 lovecbg

lovecbg

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1214 Мнения:
  • Име:Йордан
  • ГрадСофия

Публикувано 26 февруари 2019 - 11:44

Да те радва дъ....ълго Данчо!

Благодаря!


  • LyudmilLov харесва това

#164 mavrodi

mavrodi

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 8 Мнения:
  • Оръжие:Tikka CTR .308 / Иж 58 16 кал.
  • ГрадВарна

Публикувано 23 март 2019 - 09:50

Да споделя и аз ,преди време закупих от Дефенс оптика VVortex PST Gen II 5-25x50 MRAD FFP  ,след едномесечно ползване и разходки по стрелбищата показа проблем в корекционния барабан за вертикални корекции ,имаше луфт и се клатеше . След направен и изпратен клип в рамките на две седмици оптиката бе подменена с ЧИСТО НОВА  за което благодаря както на Дефенс и в частносрт на Краси така и на ВОРТЕКС като производител.Аз съм изключително доволен за бързата реакция и за начина по който беше погледнато на проблемът ми ! 

 


  • Иван Кючуков и emil5koff харесват това

#165 asterix

asterix

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 157 Мнения:
  • Име:И.Добрев
  • Оръжие:12 калибър
  • Куче:пазач
  • ГрадВарненска околия

Публикувано 15 юли 2019 - 01:36

При мен се получи същия проблем , като колегите с Цайса, но на оптика Каалес. Оптиката я бях купил преди 6 години, втора ръка. Съответно нямах никакви гаранционни документи. Писах имейл директно на производителя, обясних проблема, както и факта , че не разполагам с гаранционни документи. От там бяха изключително отзивчиви, казаха да я изпратя директно в Австрия, като обясниха , че електрониката има 2 год.гаранция, останалите проблеми 25г. Ако проблема е следствие на удар , ще кажат колко струва ремонта и ако се съглася ще я отремонтират.Изпратих оптиката , получих потвърждение, че е получена. След 2 седмици изпратиха имейл , че са я изпратили обратно. Оптиката дойде опакована , като нова! В кутия с три листа описание , какво са правили по нея. Книжка с новите продукти на фирмата и дори ми бяха сложили нова батерия, защото моята беше изхабена , когато я изпратих. Изключително професионално отношение! Това което заплатих бе само пратката от България до Австрия.

Странно, на новите дават 10 год.гаранция? Дилемата при мен е Kahles или Nightforce...

#166 JPB

JPB

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 2237 Мнения:
  • Име:Йордан
  • Оръжие:Бенели,Блазер,иж и чз..
  • Куче:Пойнтер
  • МПС:Дачилак Дъстър

Публикувано 15 юли 2019 - 02:49

Странно, на новите дават 10 год.гаранция? Дилемата при мен е Kahles или Nightforce...

 

Кои модели?






0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Change Theme!