Към съдържанието


Снимка

Оптични Мерници - Гаранционна поддръжка.


  • Моля, влезте за да отговорите
149 отговора на тази тема

#1 SNIPER ELITE

SNIPER ELITE

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 388 Мнения:
  • Име:Димчо Костов
  • Оръжие:Тiкка-30-06 Тikka-223 rem. SILMA 12/76.
  • Куче:вече нямам,
  • МПС:DAIHATSU FEROZA
  • ГрадHASKOVO

Публикувано 10 февруари 2018 - 12:40

Пускам темата с цел  изясняване на ''Реалната'' гаранционната политика  политика на ФИРМИТЕ предлагащи ОПТИЧНИ МЕРНИЦИ /прибори/  в България.

Много би било полезно да споделим опит с ползването на гаранционните условия на дадена МАРКА.

Доволни и недоволни от възползвалите се от таза ''ОПЦИЯ'' :)

 

Да споделя и аз моите преживявания  с ползването на тъй неприятната опция.

1. Бързомер Aimpoint micro H-1, закупен от ВИП, проблем с ОТРАЖЕНИЕ  в оптичната система /при слънчево време  му се виждаха платките/.

Замениха ми го с НОВ за време от ДВЕ седмици, поради причина че нямаха същия в магазина.

Проблем  с новия няма.

 

2. Оптика IOR 3.5-18x50 FFP  ,Проблем със замърсяване на оптичната система .

Малка Точка от страни на кръста,Време за отстраняване на проблема МЕСЕЦ и ПОЛОВИНА заедно с времето за транспорт .Отговарят си пощата ,АМА МАЛКО ТРУДНО но отговарят.

 

3.Оптика Вортекс Вайпър ПТС 4-16х50 FFP , закупена от Дифенс /закупена от Личен приятел/.

Проблем със СКАЛАТА ,леко се ЗАВЪРТЯ.

Подменена с ЧИСТО НОВА в рамките на Месец и малко.


Този пост е редактиран от SNIPER ELITE: 10 февруари 2018 - 12:44

  • ДБД, Иван Кючуков, Марин Карабялов и 8 други харесват това

#2 damian1

damian1

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 3399 Мнения:
  • Име:damian
  • Оръжие:ЧЗ 9х19,Иж 12 кал.,Иж 16 кал. Браунинг 16 кал.,Бенели 9,3х62 ,Щаер ССГ-04 , 300WM
  • Куче:ягдтериер
  • МПС:УАЗ 452
  • ГрадСофия

Публикувано 10 февруари 2018 - 04:10

Проблем на колега с Виксен 2,5-10х56 . Не държи прострелка . Разби се за 3-4 месеца като време и около 70-80 изстрела с Хова в 300 УМ.

За предявяване на гаранцията човека отиде в магазина на Герена , тъй като оптиката я бе взел оттам с уверението , че пък самата оптика е взета от Дефенс , магазина на Витошка и Гладстоун.

Оказа се , че всъщност била взета от Пловдив , оказа се че няма попълнена гаранционна карта , защото гаранцията била доживотна :) , няма и фактура на името на купувача :) .

Въпреки това човека отиде до Дефенс , които казаха , че макар и наистина да нямат нищо общо с тази оптика , ако не успее да си оправи нещата с гаранцията , те ще го направят .

За мен това е супер коректно отношение .


  • Марин Карабялов, jovani62 и verneykaron харесват това

#3 profiH'87

profiH'87

    Йебем ти све...

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 1770 Мнения:
  • Име:Милко Стойнев
  • Оръжие:Тоз 34Р 12х70;Sauer S202 Hardwood кал. .308 Win.;Browning Long Track Composite Fluted 9,3x62;ИЖ-18МН .222 Rem.; Glock 17 Gen 3
  • Куче:Восточносибирски лайки и други връло люти свиняри
  • ГрадСофия

Публикувано 10 февруари 2018 - 06:26

Аймпойнт Микро Х1 ,на мой приятел,закупен от Бг.След извество време се прецака копчето и бърозмера не можеше да се изключи....ползва го така няколко години от мързел,но му се прецака монтажа и вече нямаше на къде,трябваше да го лекува!Междувременно се премести да живее в Дания и от там го върна директно на шведите.Нито го питаха от къде,за колко и т.н. е взиман,а му смениха монтажа,дадоха му резервен част ако се появи същия проблем и му оправиха копчето да може да се изключва....плати си само куриерската разноска за изпращането!!!
Голяма фирма са!
  • Blaser, zkk, ДБД и 9 други харесват това

#4 SNIPER ELITE

SNIPER ELITE

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 388 Мнения:
  • Име:Димчо Костов
  • Оръжие:Тiкка-30-06 Тikka-223 rem. SILMA 12/76.
  • Куче:вече нямам,
  • МПС:DAIHATSU FEROZA
  • ГрадHASKOVO

Публикувано 11 февруари 2018 - 08:02

Mного малко рекламации..... :02b4305c61f63240b31c9cfb9f715bf , което говори за високо качество на предлаганите  у нас оптични мерници.


  • Щирлиц харесва това

#5 Щирлиц

Щирлиц

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 745 Мнения:
  • Име:Николай Иванов
  • Оръжие:Tikka-T3 Lite;T3 Varmint-308win;T3 Lite-223rem;ИЖ-54;Winchester SX2;ЧЗ-452
  • Куче:Ваймаранер
  • МПС:TLC
  • Градградът на липите

Публикувано 12 февруари 2018 - 01:49

Mного малко рекламации..... :02b4305c61f63240b31c9cfb9f715bf , което говори за високо качество на предлаганите  у нас оптични мерници.

    Да бе , надай се някой да си признае че е изгорял ! Омерта , повсеместна . Изгорелия си е изгорял - мълчи като бит г.з , ако успее да се оправи с гаранции и продавачи добре . Тихичко в разговори на четири очи може да сподели с някой доверен другар и толкоз , кръсти се и пали дебели свещи да не му се случва . 


  • profiH'87, engin, krasi_75-berta и 7 други харесват това

#6 danny_nikolov

danny_nikolov

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 240 Мнения:
  • Име:Данаил
  • Оръжие:ТОЗ 57 Т1С, ИЖ 43ЕМ, Browning Longtrac Hunter 30 06, Тikka T3x .223 Rem ADS
  • Куче:-
  • МПС:vw
  • ГрадРусе

Публикувано 13 февруари 2018 - 05:15

    Да бе , надай се някой да си признае че е изгорял ! Омерта , повсеместна . Изгорелия си е изгорял - мълчи като бит г.з , ако успее да се оправи с гаранции и продавачи добре . Тихичко в разговори на четири очи може да сподели с някой доверен другар и толкоз , кръсти се и пали дебели свещи да не му се случва . 

 

С голямо прискърбие ще се съглася с Ники...

Вероятно са много хората, които по една или друга причина не споделят в тази тема. Разбира се, аз бих бил безкрайно щастлив, ако се окаже, че греша...но опита говори друго...

Поне за сега аз лично не съм имал челен сблъсък с този влак...може би по-скоро косвен, тангентиращ  или както там го приемем да го наричаме...

В краткия разказ нарочно ще пропусна имена на марки, фирми и хора, защото в конкретния случай не съм закупил продукта от тях... За да съм точен аз ги потърсих като представители на марката за България и то по молба на производителя само и единствено за да транспортират продукта до сервиза и то с предварително условие, че тази услуга е изцяло за моя сметка... Дотук - приказка! Производителят иска безвъзмездно да ми отремонтира продукта, за  който дори нямах документ, а официалните представители бяха на налични...

Такаааа...много хубаво взе да става... Та свързах се аз с г-н Х, собственик на фирмата Y и представител на марката за България, който учтиво и коректно ми обясни как да се оправя сам, тъй като той/фирмата му не е отговорна за внос на конкретния продукт на марката на територията на ЕС... Доообре, това го приемем... Звучи правдоподобно - наистина не го предлагат в магазина, може и да не го внася...Изключвам други вариации по темата с конкретния продукт. А и човека се беше постарал да ми обясни много подробно какво и как да направя, за което му благодарих...

Ноооо, някак си не ме свърташе и та така и така сме се заприказвали (като в оня хубав виц!), казвам си, я да вляза в конкретиката на друг продукт от същата марка, закупен от негов магазин, на който аз съм втори собственик...слава Богу, абсолютно здрав и с доживотна гаранция!

Теоретично го запитах, ако взема, че придобия нужда от сервиз на втория продукт, който така и така е закупен от негов магазин, дали той/фирмата ще ми сътрудничат да изпратят до производителя въпросния продукт, разбира се за моя сметка?... 

Тук обаче г-н Х, вероятно станал доста подозрителен към културния ми и вежлив тон, леееееко ме пусна на пързалката, като започна отначало да ми обяснява същите процедури по пътя наречен "оправяй се сам"... За което отново му благодарих!

Та така, драги ми Смехурко, както се казваше в едно друго Патиланско царство...

...пързалката се оказва доста удобно забавление освен за малки, и за големи... 

Моя разказ има щастлив край...

Производителят застана зад продукта си, не го отремонтира, а ми го върна чисто нов, и то по-по-нов модел, защото бях така търпелив да чакам месец и половина за да го доставят на склад, но понеже се бавели и...

Започвам да си мисля, че там при тях, нещо не е наред...

...нямат пързалки в детските кътове, вероятно...


Този пост е редактиран от danny_nikolov: 13 февруари 2018 - 05:16

  • SNIPER ELITE, BLADE, damian1 и още 1 харесват това

#7 todor_gps

todor_gps

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 3590 Мнения:
  • Име:Todor
  • Оръжие:Steyr, Иж-12;
  • Куче:Истърско +трицветно

Публикувано 13 февруари 2018 - 05:53

Моя опит е приказка.....

Купих си оптика от Колега, Сваровски, и все си мислих, че посветката не работи добре, щото в началото на движение на ключа, не се вижда нищо и чак в края на нощната подсветка се вижда точката.

Та отидох до ВИП-а, оставих само /врътката/ подсветката и след 20дни мисля, ми се обадиха да отида да си я взема, промяна нямаше но имаше протокол за проверка и всичко беше както трябва, като ми обясниха, че такива са параметрите и така работи....като не са ми търсили фактури, гаранции, само взеха номера на оптиката.... :D

нямам спомен дали плащах някакъв транспорт, ако е имало е било нещо малко, щом нямам спомен да съм се ядосвал....../не обичам да плащам/... :D 


  • SNIPER ELITE и michev_michev харесват това

#8 JPB

JPB

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 2202 Мнения:
  • Име:Йордан
  • Оръжие:Бенели,Блазер,иж и чз..
  • Куче:Пойнтер
  • МПС:НЛО

Публикувано 13 февруари 2018 - 05:54

Аз ще споделя моя опит с шмидт и бендер,само да видим какво е последното развитие по моя въпрос...

Оптика е пратена ,чака се да дойде.. Дали ще е "старата" "отремонтирана" за пореден път,или нова... още нямам яснота...

Като приключи одисеята,ще разпиша на дълго и на широко опита си до момента,ще го включа даже в отделна тема.
Аз смятам ,че трябва да предупредя хората да си имат едно на ум с тази марка. Това ,че съм се прекарал.. си е за моя сметка ,но няма да си трая...

Към момента забележки към дистрибуторите нямам... забележката ми е към производителя.. На електронна поща им бях писал мейл с проблемите до момента,апропо мейла беше съвсем човешки написан,без търсена на конфронтация и ескалиране на напрежението - Е дори не си направиха труда да благодарят за обратната връзка...

 

Поздрави!


  • SNIPER ELITE, winchester и damian1 харесват това

#9 Zlobstur

Zlobstur

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 344 Мнения:
  • Име:Иван
  • Оръжие:Иж-27, АTA SY SINTETIC 12cal, Browning Short Trac 308win.
  • Куче:2 бр.
  • МПС:Subaru Forester
  • ГрадВ.Търново

Публикувано 13 февруари 2018 - 06:11

Що да си мълчим.
Цяла тема съм пуснал с проблема на моят прицел и всичко приключи за около 3 месеца със замяната му с чисто нов (Vortex), който май пак ше се дъни, ама тоя път ще го пратя в кофата, понеже върнатият няма нито касов бон, нито попълнена гаранционна карта :( но не ми се занимаваше повече да им се моля.

#10 lovecbg

lovecbg

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1189 Мнения:
  • Име:Йордан
  • ГрадСофия

Публикувано 13 февруари 2018 - 06:37

С голямо прискърбие ще се съглася с Ники...

Вероятно са много хората, които по една или друга причина не споделят в тази тема. Разбира се, аз бих бил безкрайно щастлив, ако се окаже, че греша...но опита говори друго...

Поне за сега аз лично не съм имал челен сблъсък с този влак...може би по-скоро косвен, тангентиращ  или както там го приемем да го наричаме...

В краткия разказ нарочно ще пропусна имена на марки, фирми и хора, защото в конкретния случай не съм закупил продукта от тях... За да съм точен аз ги потърсих като представители на марката за България и то по молба на производителя само и единствено за да транспортират продукта до сервиза и то с предварително условие, че тази услуга е изцяло за моя сметка... Дотук - приказка! Производителят иска безвъзмездно да ми отремонтира продукта, за  който дори нямах документ, а официалните представители бяха на налични...

Такаааа...много хубаво взе да става... Та свързах се аз с г-н Х, собственик на фирмата Y и представител на марката за България, който учтиво и коректно ми обясни как да се оправя сам, тъй като той/фирмата му не е отговорна за внос на конкретния продукт на марката на територията на ЕС... Доообре, това го приемем... Звучи правдоподобно - наистина не го предлагат в магазина, може и да не го внася...Изключвам други вариации по темата с конкретния продукт. А и човека се беше постарал да ми обясни много подробно какво и как да направя, за което му благодарих...

Ноооо, някак си не ме свърташе и та така и така сме се заприказвали (като в оня хубав виц!), казвам си, я да вляза в конкретиката на друг продукт от същата марка, закупен от негов магазин, на който аз съм втори собственик...слава Богу, абсолютно здрав и с доживотна гаранция!

Теоретично го запитах, ако взема, че придобия нужда от сервиз на втория продукт, който така и така е закупен от негов магазин, дали той/фирмата ще ми сътрудничат да изпратят до производителя въпросния продукт, разбира се за моя сметка?... 

Тук обаче г-н Х, вероятно станал доста подозрителен към културния ми и вежлив тон, леееееко ме пусна на пързалката, като започна отначало да ми обяснява същите процедури по пътя наречен "оправяй се сам"... За което отново му благодарих!

Та така, драги ми Смехурко, както се казваше в едно друго Патиланско царство...

...пързалката се оказва доста удобно забавление освен за малки, и за големи... 

Моя разказ има щастлив край...

Производителят застана зад продукта си, не го отремонтира, а ми го върна чисто нов, и то по-по-нов модел, защото бях така търпелив да чакам месец и половина за да го доставят на склад, но понеже се бавели и...

Започвам да си мисля, че там при тях, нещо не е наред...

...нямат пързалки в детските кътове, вероятно...

И какъв е проблема да споменеш кой е г-н "Х" :) :lol2:.

 

Първия ми прицел беше ОМЗ 6х42...купих го от фирма УВАРОВ през 2006 - 2007г, но се оказа че не може да се простреля поради някакви дефектирали пластинчати пужини вътре/така се оказа в последствие/.

Оправиха ми прицела и го прострелях и всичко беше точно ама.... Взимам един ден карабината от касата, поглеждам през оптиката и ...ужас!!!!!!! Някакво петно вътре до кръста. Оказа се винтче, което е било в обмазката на присъединителния тубус. Как се е отзовало там не знам... Занесах пак прицела, махнаха го, изчистиха и всичко си дойде на място. Повече не съм имал проблеми с този прицел.

Надявам се това да ми остане като впечатления от обикаляне по майстори.

 Иначе съм взел още 3 прицела от една марка... и се надявам да нямам грежи с тях...


Този пост е редактиран от lovecbg: 13 февруари 2018 - 06:42


#11 SNIPER ELITE

SNIPER ELITE

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 388 Мнения:
  • Име:Димчо Костов
  • Оръжие:Тiкка-30-06 Тikka-223 rem. SILMA 12/76.
  • Куче:вече нямам,
  • МПС:DAIHATSU FEROZA
  • ГрадHASKOVO

Публикувано 13 февруари 2018 - 06:48

Аз ще споделя моя опит с шмидт и бендер,само да видим какво е последното развитие по моя въпрос...

Оптика е пратена ,чака се да дойде.. Дали ще е "старата" "отремонтирана" за пореден път,или нова... още нямам яснота...

Като приключи одисеята,ще разпиша на дълго и на широко опита си до момента,ще го включа даже в отделна тема.
Аз смятам ,че трябва да предупредя хората да си имат едно на ум с тази марка. Това ,че съм се прекарал.. си е за моя сметка ,но няма да си трая...

Към момента забележки към дистрибуторите нямам... забележката ми е към производителя.. На електронна поща им бях писал мейл с проблемите до момента,апропо мейла беше съвсем човешки написан,без търсена на конфронтация и ескалиране на напрежението - Е дори не си направиха труда да благодарят за обратната връзка...

 

Поздрави!

За коя серия  става въпрос?



#12 damian1

damian1

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 3399 Мнения:
  • Име:damian
  • Оръжие:ЧЗ 9х19,Иж 12 кал.,Иж 16 кал. Браунинг 16 кал.,Бенели 9,3х62 ,Щаер ССГ-04 , 300WM
  • Куче:ягдтериер
  • МПС:УАЗ 452
  • ГрадСофия

Публикувано 13 февруари 2018 - 07:00

За коя серия  става въпрос?

.


Този пост е редактиран от damian1: 13 февруари 2018 - 07:44


#13 lobo.

lobo.

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 243 Мнения:
  • Име:Любо Янев
  • Оръжие:мосберг
  • Куче:английски сетер и две български гончета
  • ГрадСофия

Публикувано 13 февруари 2018 - 07:25

Аз ще споделя моя опит с шмидт и бендер,само да видим какво е последното развитие по моя въпрос...

Оптика е пратена ,чака се да дойде.. Дали ще е "старата" "отремонтирана" за пореден път,или нова... още нямам яснота...

Като приключи одисеята,ще разпиша на дълго и на широко опита си до момента,ще го включа даже в отделна тема.
Аз смятам ,че трябва да предупредя хората да си имат едно на ум с тази марка. Това ,че съм се прекарал.. си е за моя сметка ,но няма да си трая...

Към момента забележки към дистрибуторите нямам... забележката ми е към производителя.. На електронна поща им бях писал мейл с проблемите до момента,апропо мейла беше съвсем човешки написан,без търсена на конфронтация и ескалиране на напрежението - Е дори не си направиха труда да благодарят за обратната връзка...

 

Поздрави!

Не се учудвай колега ... някои от тия велики фирми това крайните клиенти си ни нямат за нищо дее.. т...... ..ма. :) Веднъж писах на Манлихер за едно нещо дето бях видял в една тяхна пушка и си мислех че не е нормално (то така си и беше ... имаше дефект). Много учтиво писмо им написах на добър английски с хубаво и ясно зададен въпрос придружено с две качествени снимки. На другия ден ми звъни Любо от Армада. Адаш кво става тука доиде едно писмо ... и т.н и т.н. Тия ми препратили писмото към вносителя(там нямам никакъв проблем). Към мен нищо ... барем да бяха пуснали един отговор та ако ще и на автоматичен ...  

 

Поздрави


  • V_n V_v и damian1 харесват това

#14 JPB

JPB

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 2202 Мнения:
  • Име:Йордан
  • Оръжие:Бенели,Блазер,иж и чз..
  • Куче:Пойнтер
  • МПС:НЛО

Публикувано 13 февруари 2018 - 07:40

За коя серия става въпрос?

Полар Т96 3-12х54 с подсветка, балистични корекционни барабани и скала във втора равнина.
Гледа много сериозно когато няма чужди тела в оптичната система.

Поздрави!

Този пост е редактиран от JPB: 13 февруари 2018 - 07:47


#15 SNIPER ELITE

SNIPER ELITE

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 388 Мнения:
  • Име:Димчо Костов
  • Оръжие:Тiкка-30-06 Тikka-223 rem. SILMA 12/76.
  • Куче:вече нямам,
  • МПС:DAIHATSU FEROZA
  • ГрадHASKOVO

Публикувано 13 февруари 2018 - 08:01

Не се учудвай колега ... някои от тия велики фирми това крайните клиенти си ни нямат за нищо дее.. т...... ..ма. :) Веднъж писах на Манлихер за едно нещо дето бях видял в една тяхна пушка и си мислех че не е нормално (то така си и беше ... имаше дефект). Много учтиво писмо им написах на добър английски с хубаво и ясно зададен въпрос придружено с две качествени снимки. На другия ден ми звъни Любо от Армада. Адаш кво става тука доиде едно писмо ... и т.н и т.н. Тия ми препратили писмото към вносителя(там нямам никакъв проблем). Към мен нищо ... барем да бяха пуснали един отговор та ако ще и на автоматичен ...  

 

Поздрави

И моя до твоя,Ама нали все пак КРАЙНИТЕ клиенти по цял свят им ПРАВЯТ имената на тез УВАЖАВАНИ  фирми.


Този пост е редактиран от SNIPER ELITE: 13 февруари 2018 - 08:02


#16 lobo.

lobo.

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 243 Мнения:
  • Име:Любо Янев
  • Оръжие:мосберг
  • Куче:английски сетер и две български гончета
  • ГрадСофия

Публикувано 13 февруари 2018 - 08:24

И моя до твоя,Ама нали все пак КРАЙНИТЕ клиенти по цял свят им ПРАВЯТ имената на тез УВАЖАВАНИ  фирми.

Нямам обяснение колега , и на мен това ми е доста странно. Мисля си че веднъж създали си име вече не ги интересува никаква обратна връзка с крайни клиенти. Няколко пъти съм писал до Фабарм (не е от най великите фирми по скоро средна работа). Винаги отговарят , вярно малко шаблонно , но все пак отговарят ... и накрая с " Благодарим ви че използвате" или " Благодарим ви че се интересуватете от" нашите продукти.



#17 пламенчо

пламенчо

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 144 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2018 - 09:30

Историята съм я споделял и преди. Цайс закупен НЕ от Вип-а. Отдавна погубени документи и опаковка. Изпуснах пушката от високо и отчупих целия тумблер за включване и контрол на подсветката от корпуса на оптиката.

Във Вип-а ми го описаха, изпратиха в Германия и върнаха ремонтиран за по-малко от месец. Безплатно.

Шапка им свалям на Цайс.
  • ДБД, JPB, lovecbg и 6 други харесват това

#18 damian1

damian1

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 3399 Мнения:
  • Име:damian
  • Оръжие:ЧЗ 9х19,Иж 12 кал.,Иж 16 кал. Браунинг 16 кал.,Бенели 9,3х62 ,Щаер ССГ-04 , 300WM
  • Куче:ягдтериер
  • МПС:УАЗ 452
  • ГрадСофия

Публикувано 14 февруари 2018 - 06:33

Проблем на колега с Виксен 2,5-10х56 . Не държи прострелка . Разби се за 3-4 месеца като време и около 70-80 изстрела с Хова в 300 УМ.
За предявяване на гаранцията човека отиде в магазина на Герена , тъй като оптиката я бе взел оттам с уверението , че пък самата оптика е взета от Дефенс , магазина на Витошка и Гладстоун.
Оказа се , че всъщност била взета от Пловдив , оказа се че няма попълнена гаранционна карта , защото гаранцията била доживотна :) , няма и фактура на името на купувача :) .
Въпреки това човека отиде до Дефенс , които казаха , че макар и наистина да нямат нищо общо с тази оптика , ако не успее да си оправи нещата с гаранцията , те ще го направят .
За мен това е супер коректно отношение .

Виксена е сменен вече с чисто нов . Дано този издържи . Но поне стана ясно че с гаранцията няма проблеми .

#19 JPB

JPB

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 2202 Мнения:
  • Име:Йордан
  • Оръжие:Бенели,Блазер,иж и чз..
  • Куче:Пойнтер
  • МПС:НЛО

Публикувано 07 март 2018 - 10:20

Шмидт и пендел са посерковци. Втори месец няма и следа от моята оптика. Обслужването на клиентите им е абсолютен кошмар,преди месец и половина им писах писмо,на което все още не са благоволили да отговорят. От днес започвам кампания да запозная колкото се може повече хора с изродското им отношение към цивилния клиент(дилърите за цивилния пазар също са безгласни букви).

Да фалират дано!


  • jovani62, DrOhboli, damian1 и още 1 харесват това

#20 damian1

damian1

    Ловец

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • 3399 Мнения:
  • Име:damian
  • Оръжие:ЧЗ 9х19,Иж 12 кал.,Иж 16 кал. Браунинг 16 кал.,Бенели 9,3х62 ,Щаер ССГ-04 , 300WM
  • Куче:ягдтериер
  • МПС:УАЗ 452
  • ГрадСофия

Публикувано 07 март 2018 - 11:12

Шмидт и пендел са посерковци. Втори месец няма и следа от моята оптика. Обслужването на клиентите им е абсолютен кошмар,преди месец и половина им писах писмо,на което все още не са благоволили да отговорят. От днес започвам кампания да запозная колкото се може повече хора с изродското им отношение към цивилния клиент(дилърите за цивилния пазар също са безгласни букви).

Да фалират дано!

Уж са в Топ 3 на оптиките ... мани . И при мен бавят поръчката ,без никаква вина от страна на дистрибутура .

Станахме като с китайските ,... да се чудиш колко ще е читава и да тръпнеш да не се спомине скоропостижно .






0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Change Theme!