Има разлика дали джипа е :
- Всекидневна кола , с която събота и неделя се ходи на лов - тогава нещо като БФ АТ2 ( купих джипа с тях - наистина са много добри на асфалт и на сняг) , или 2 комплекта ако минава над 10 000-12 000 на година ( летен и АТ за сезона )
- Джип предимно за черно ( 2 или трета кола) , но до черното се кара над 100 км , и се ползва понякога и за преходи семейни (примерно ) извън сезона ( приятел ми е така - сложих му хибридни гуми 75 черно/25асфалт) - хибридни ( , или ако е над 10 000 км/год два комплекта ( АТ +МТ , или хибрид +зимни ако си високо в северна България ). Лебедката е опция
-Джип само за черно , но до там се кара асфалт примерно 50-60-70 км (моя джип ) - МТ 90/10 . Миналата нова година сложих такива и засега съм повече от доволен , дори съм изненадан приятно от асфалт и сняг. Очаквано страхотни на кал . Разхода се вдигна около 10% спрямо БФ АТ2 , но и размера е много малко по голям . Лебедката е препоръчителна . Два комплекта са излишни.
-Джип само за черно ( седи там , или асфалта до там е до 20-30 км ) . На нашия такъв сложихме най евтините китайски рошави ( екстрийм) гуми ( много камъни има , а и се кара само на бавни ) . Лебедката е силно препоръчителна . Два комплекта са безсмислени . Тук са и джиповете за кеф и шоу , но тогава кефа цена няма , и за тях цената и броя на комплектите е без значение .
Този пост е редактиран от andi: 30 ноември 2022 - 11:04