Към съдържанието


Снимка

проблем с климатика на нисан терано 2


  • Моля, влезте за да отговорите
24 отговора на тази тема

#21 Djaic

Djaic

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1935 Мнения:
  • Оръжие:Колкото - толкова: g. 12, 20, 30-06
  • Куче:Английски Пойнтер
  • МПС:TLC 120, къса база
  • ГрадСердика

Публикувано 23 юли 2020 - 03:43

Имах подобен проблем с един Авенсис и след като разхвърлих всичко се оказа ,че просто иска дозареждане с газ. Като е малко газта самия изпарител не става студен целия равномерно и така от едната страна духа студено от другата хладко.
Провери първо количеството газ.
П.п това го разбрах по трудния начин.....но поне го запомних, и ще го помня :D

Благдаря. Ще проверя. Проблемът е многопластов. Преди време обсъждах с един специалист по климати

ци, който ми каза, че ако системата губи газ, трябва да се намери пробива и да се отстрани. Иначе дозареждането ще реши проблема за много кратко време. Ако е херметична, не би трябвало да губи газ. Но тъй като за 10 г. експлоатация с климатика имах само един случай, в който излезе от строя едно реле за компресора. Порових в интернет и реших проблема със замяна на това реле с релето на халогенните фарове, оказаха се взаимно заменяеми. Оттогава карам без халогенки. Но не съм имал проблеми със зоновото охлаждане. Сега ще трябва да ида на проверка. Лошото е, че сега сигутността при сервизите е като тази във болниците. Влизаш за настинка, изписват те с двойна бронхопневмония. Абе трагедия.  :256605:


Този пост е редактиран от Djaic: 23 юли 2020 - 03:44


#22 Иванов

Иванов

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 141 Мнения:
  • Име:Милен

Публикувано 23 юли 2020 - 08:07

Благдаря. Ще проверя. Проблемът е многопластов. Преди време обсъждах с един специалист по климати
ци, който ми каза, че ако системата губи газ, трябва да се намери пробива и да се отстрани. Иначе дозареждането ще реши проблема за много кратко време. Ако е херметична, не би трябвало да губи газ. Но тъй като за 10 г. експлоатация с климатика имах само един случай, в който излезе от строя едно реле за компресора. Порових в интернет и реших проблема със замяна на това реле с релето на халогенните фарове, оказаха се взаимно заменяеми. Оттогава карам без халогенки. Но не съм имал проблеми със зоновото охлаждане. Сега ще трябва да ида на проверка. Лошото е, че сега сигутността при сервизите е като тази във болниците. Влизаш за настинка, изписват те с двойна бронхопневмония. Абе трагедия. :256605:

Разбира се, че ако има теч трябва да се открие. Но имай предвид , че ако системата има много гумени маркучи и връзки /а нама как да няма заради връзката купе-двигател/ има загуба на газ с времето /а 10г хич не са малко/защото "образно казано" фреона минава през гумата. Особено ако маслото е по малко в системата или се застоява да не работи по дълги периоди системата и маслото се "утаява". Може да е тегаво по сервизите но все пак трябва сервиз и то специализиран в тази област , не по всичкология.
  • Djaic и izi 1991 харесват това

#23 Djaic

Djaic

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 1935 Мнения:
  • Оръжие:Колкото - толкова: g. 12, 20, 30-06
  • Куче:Английски Пойнтер
  • МПС:TLC 120, къса база
  • ГрадСердика

Публикувано 29 юли 2020 - 02:24

Проблемът изчезна така, както се появи. Ако е имало повреда, тя не е била в компресора, нито в тръбната разводка, а по-скоро в управлението и датчиците. Както се е случвало и друг път при опити за настройка на различни температури отляво и отдясно, тази възможност не сработва и управлението на климатика отпада изцяло, като понякога се възстановява при рестартиране на запалването с изваждане на ключа от контакта, дори на следващия светофар. При последния случай оправянето отне повече врем, явно защото бях оставил джипката под чужд контрол и е проявила своего рода протест.  :lol: 
Извод: колеги, карайте си сами ловните автомобили.  :258027:



#24 izi 1991

izi 1991

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 120 Мнения:
  • Име:Ivan Ivanov
  • Оръжие:ATA
  • Куче:breton
  • МПС:Daihatsu Terios
  • ГрадStara Zagora

Публикувано 31 юли 2020 - 02:06

Разбира се, че ако има теч трябва да се открие. Но имай предвид , че ако системата има много гумени маркучи и връзки /а нама как да няма заради връзката купе-двигател/ има загуба на газ с времето /а 10г хич не са малко/защото "образно казано" фреона минава през гумата. Особено ако маслото е по малко в системата или се застоява да не работи по дълги периоди системата и маслото се "утаява". Може да е тегаво по сервизите но все пак трябва сервиз и то специализиран в тази област , не по всичкология.

Преди около месец се наложи да сменя радиатора на климатика и разговаряйки се с майстора ме посъветва през зимата колкото пъти се сетя да пускам климатика точно с цел да се омазват гумените снадки.


  • Иванов харесва това

#25 i_pashaliyski

i_pashaliyski

    Ловец

  • Ловец
  • PipPipPipPipPip
  • 8 Мнения:
  • Оръжие:иж 12
  • Градперник

Публикувано 10 август 2020 - 10:42

Здравейте колеги. Вчера, почивайки от откриването на лова в събота, реших да разглобя централната конзола на Нисан-терано 2, за да разбера защо нямам студен въздух от климатика. Започнах с жабката, след това свалих и централната конзола, като предварително свалих касетофона. Установих, че кожуха на жилото за топло и студено се движи заедно с жилото. Пластината която трябва да го държи неподвижно липсва /счупена/. При това положение клапата не се затваря или отваря на 100%. А клапата се намира в ляво от филтъра на едно не толкова трудно място. Като се свали жабката, с дясната ръка се бърка навътре, посока зад централната конзола и се напипва лесно. И ако с лявата ръка се завърти копчето за студено и топло, с дасната ще се установи дали затваря и отваря на 100% клапата. Аз на ръка я затворих и установих, че от всички въздухопроводи духа студен въздух. Значи съм имал проблем само с клапата. Студения въздух духа според настройките от копчето в дясно. Също така и топлия въздух се усеща по-топъл от преди. Ако някой се интересува, направил съм клип и мога да му го изпратя ако ми напише имейл адрес. Моя е ivanpashaliyski@abv.bg . Благодаря на всички колеги за изразените мнения и становища, и най-много на колегата GGen74, който ме разколеба със свалянето на таблото. Действително щях да се вкарам в приключение. Едно приключение ми стига, когато разглобих раменете на чистачките, свалих кората и установих, че няма филтър. Въздуха директно влиза в купето. Единствения филтър е вътре в купето.


  • peneff и Skitnik харесват това




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Change Theme!